Its a beautiful day..

Aaaeeyy everybody.. Whats up?

Jag har vart sjuk.. ganska traligt maste jag saga.. hela helgen madde jag skit och kunde inte gora nagonting. Tror jag hade en av de varsta dagarna i mitt liv, i sondags.. wow assa.. har kommer historien!

Det hela borjade egentligen pa lordagen da vi hade annu en av de tre stora skol-danserna. Jag var med en massa "seniors", de som gar sista aret alltsa, och at mat innan dansen. Var pa nagon mexikanresturang.. helt okej mat och valdigt roligt folk. Tror vi var runt 35-40 personer som hade reserverat bord dar.. men aaa i alla fall. Dansen var ratt kul, inte speciellt mycket folk men helt okej. Jag var uppkladd i en toga (en san som romarna hade pa sig forr ni vet..) as snyggt. Har inga bilder an dock, far se om det kommer in nagra senare! :)
Efter dansen hade vi ingenting att gora, sa jag och Beau satt bara hemma och spelade tv-spel. Beau smsade med massa folk och forsokte hitta nagot att gora, men det gick inte sa bra riktigt.. tills nagra svarade och sa att de inte hade nagot att gora heller, sa de skulle komma hit. Men det gick ju inte, for egentligen sa bor varken jag eller Beau har.. det ar ju Andy och hans mamma.. Sa vi far inte bjuda in folk sa klart, och sa till dom som kom att de inte kunde komma in, och vi kunde inte komma ut heller egentligen, for om vi skulle gatt ut sa hade Andys mamma last dorren.. for hon ar lite trott pa att vi kommer in typ mitt i natten efter fester och sa (har hant lite for manga ganger antar jag, hihi) .. men aa sa vi smsade och sa att om de inte hade nagot riktigt vart att gora sa kunde vi inte komma ut. Sa borjade de kasta sten pa fonstrerna o skit, sa vi var i princip tvugna att ga ut for att fa stopp pa det (klockan var 12pm den har tiden sa Andys mamma sov och skulle blivit forbannad om hon vakna, ha) 
Sa aaa i alla fall.. vi akte runt lite i deras bil.. akte till nagot hotell med utomhus-bubbelpool och satte oss dar en stund, ha.. Sen var de tvugna att aka hem, och ja vi var tvugna att folja med.. Grejen var bara att de bor typ 30-40 minuter fran varat hus, fast dagen efter skulle de upp forbi Placerville (dar vi bor) for att aka skidor, sa de skulle skjutsa hem oss nasta morgon.
Vi kom hem till tjejen dar alla skulle sova, och klockan var typ 3 pa morgonen nu.. Nar vi gick in i huset sa rakade visst papsen vakna, och han var forbannad! Eftersom han inte kannde mig och Beau fick vi inte ens komma in i huset = sova i lilla bilen.
Sa vaknade jag nasta morgon och madde skiiiit! Troligtvis hade jag fatt nagot virus, eller blivit matforgiftad av middagen innan dansen eller nagot, men jag kunde inte sluta spy.. hade inte atit nagon frukost eller nagot efter dans middagen sa min mage var redan tom.. var ratt illa.
Vid klockan 7.30 pa morgonen sa kom bilagaren ut till bilen och sa att hon var tvungen att aka till jobbet. Vi trodde hon skulle skjutsa hem oss, men hon bara, neeeeh, jag maste vara pa jobbet om 15 minuter. Sa da hade vi inte ens en bil att vara i, och tjejen som bodde i huset hade blivit "grounded" och fick inte lamna huset.. Sa dar sket sig sista chansen att fa en skjuts hem.
Men tydligen sa tjejen med utegangsforbud att hon skulle smyga ut, lite senare.. Sa vi fick skjuts till StarBucks dar hon skulle plocka upp oss.. Meeeen icke. En annan lite jobbig grej var att min mobil dog , och Beau hade inga pengar pa sin sa vi hade ingen chans att ens ringa nagon dar hemma och fraga om skjuts, for nere i Folsom, dar de andra bodde, kanner vi ingen annan sa vi var korda.
Beau fragade en kille som jobbade pa starbucks om han visste ifall det gick nagra bussar i narrheten , och han sa att han inte var saker, men att han slutade jobba vid 9 och kunde ge oss en skjuts. Sa vi fick vanta i 1,5 timme, jag gick in och ut fran toan och spydde upp inalvor typ under hela den tiden.. kandes sa i alla fall.. ville bara do typ..
Sen tillslut slutade killen jobba, och vi fick skjuts till en massa informations kioskar o grejer men tydligen gick det inga bussar.. Jag ville bara do annu mer. Men otroligt trevlig som han var sa sa han att han kunde skjutsa oss halvvags till Cameron Park (till Andys tjej bod och dar Andy haller hus).. hur nice som helst.. fast jag ville fortfarande do for jag har nog aldrig matt sa daligt som jag gjorde..
Vi kom fram, och jag hann preciis komma ur bilen innan jag spydde igen!! Jag tankte pa vilka skuldisar jag hade haft om han hade skjutsat nagra random folk i 20 minuter och sen fa sin bil nerspydd.. haha.. men aa, jag hann ut. Tur det. Sa vi var framme, och fick tillslut skjuts hem, nar Andy skulle aka hem..
Det var nog den langsta morgonen i mitt liv!!! Fyfaan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0