Videosss..

Idag hade vi en liten tävling i slöjd klassen. Det hela gick ut på att man skulle slå i en spik så fort som möjligt i en bräda. Ganska simpelt. Man körde en mot en, och den som var snabbast gick vidare till nästa rond tills det bara var två personer kvar. Sista ronden körde vi bäst av 3 och vinnaren fick en gratis pizza!
Här är ett exempel på hur det kunde se ut..

De här två var nog två av de värsta i klassen.. haha , rätt värdelost måste jag säga.
Har också ett klipp på mina egna skills:

De skillsen räckte faktiskt heela vägen till final och vinst! haha.. En pizza rikare gott folk, den ni! Veeri naaajs!

Efter skolan var det dags för gymmet.. Tränare Dan tog ett litet klipp när jag jobbade bänkpress..

97,5 kg 5 ggr.. Fick också upp 115 kg som max! Rätt så bra dag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, man kan inte bli annat är stolt alltså ;D

2010-03-23 @ 12:00:30
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: max

hahah shit!... vet knappt om man vågar retas med dig när du kommer hem (du vet att jag är snäll innerst inne)

ser att du har slagit i en spik förut med!:P

hade! :D

2010-03-24 @ 17:44:45
Postat av: Tanja

Duktig kille!! Fast jag tar ju 150kg vet du...så du får träna lite mer.

:D

2010-05-05 @ 10:41:03
URL: http://tatsiananestserava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0