Track and Field

Track meet idag!
Vi lamnade skolan vid 10.30, ratt skont, sa man missade typ halva dagen.. Tog skolbussen (ni vet, de klassiska gula.. som forovrigt ar sjukt sma och obekvama) och kom fram till Del Oro ungefar en timme senare.
Det hela var riktigt kul faktiskt. Gick runt och chillade, varmde upp innan alla events, pratade med en massa folk (var typ 15 skolor dar) och bara hade allmant trevligt. Jag skulle bara springa 'Sprint Medley' .. det ar 2x100m + 1x200m + 1x400m, jag sprang den andra 100m strackan. Var lite smanervos innan starten, skulle ju vara ratt pinsamt om jag tappade staven i en vaxling eller natt, men nar loppet val var igang gick det ratt bra. Har ingen tid pa vad jag sprang, men vi slutade iallafall pa andraplats! So yaa, ett event = en medalj.. Helt okej for forsta gangen!

Kommentarer
Postat av: Malin

KUL ! :D

2010-03-06 @ 15:06:08
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0