Summertime

Tjeenare!
Vad händer? Här görs inte mycket.. De senaste dagarna har varit riktigt lugna. I skolan har alla Sophmores (93or) haft ett speciellt test som man måste ta varje år. Så medans alla Sophmores är och gör testet sitter resten av folket i sina klasser och gör inte ett skit. Lärarna vill inte 'teacha' för att folk som skriver test kommer komma efter, så aaa, vi bara sitter där och snackar skit , spelar massa klassiska spel och försöker få bästa rekorden på foks iPods och iPhones osv.. Så tack vare det har jag heller inte haft några läxor på två dagar! Jättenice, bara komma hem och chilla.. preciis som jag gör nu. Klockan är runt 8, jag sitter i kortbraller och ett linne på altanen och det är nästan 20 grader varmt! Den ni! Det är inte illa kan jag lova..

Spring break är på väg också!! Längtarrr! En och en halv vecka kvar tills dess.. eller ja, inte riktigt ändå. För på torsdag nästa vecka drar jag med Andy och Ali till Los Angeles! Veeri naajs! Ali spelar en volleyball turnering där, så precis som när de var i San Hose, så hänger vi med.. kollar på ett par matcher, vi ska troligtvis till Disney Land en dag, ta årets första dopp förhoppningsvis och sen bara chiilla resten. Vi kommer nog vara borta i 4-5 dagar, så jag kommer ha nästan hela 'Spring break veckan' ledig ändå! Inga riktigt klara planer om vad som händer den veckan förutom en grej!! Jäättespännande!! Men tänker inte berätta vad det är ;) ni får se när jag har gjort det! mohehe..

Det var lite om det senaste som hänt här borta i Cal.. Hoppas ni kan få bort all snö där hemma hos er! .. jag lovar, värmen är jättenice ;) .. men vi höörs senare hörreni.. Nu ska jag jobba på brännan litegrann! haha.. Laaater!

VictorKarlsson signed out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0