Story time..

Tänkte bara berätta om en helgalen grej som hände för ett par veckor sen.. Jag och Beau hade vart på en födelsedags fest, det var fredagkväll och vi ville inte hem och lägga oss än, så vi ringde runt till lite folk och frågade om de visste om det fanns några fler fester, eller om de i alla fall kunde skjutsa oss hem.. för annars hade vi vart fast på den redan avslutade födelsedags festen. Efter en stund fick Beau tag på några tjejer som skulle till någon fest i närrheten, så de kom förbi där vi var och plockade upp oss..
Nu kommer själva grejen till varför jag skriver det här.. Vi åkte på världens slingerväg och hon som kör börjar köra jättefort. "Why are you going so fast??"..skriker jag och Beau, fick ett garv till svar.. De körde en SUV, och de brukar ju ha i alla fall 6 säten, men jag antar att de hade tagit bort de två baksätena så vi satt på golvet där bak och de fyra tjejerna hade varsinn plats där fram. Hon fortsatte att köra jättefort, om inte fortare och vi sa åt henne att sakta ner lite, för vägen var verkligen jättekrokig och smal.. Men hon sa bara att hon kör den här vägen varje dag till skolan, så hon känner igen den lika väl som hennes egna ficka tydligen.. och det kör aldrig några bilar här, så vi skulle inte få något möte.. "Were almost at the jump now..!" Vaaaaah?? Vafaan , ska hon försöka hoppa med biljäveln med?? Heelt galet asså, vi satt ju inte ens i en stol där bak och ni vet ju hur stora de där bilarna är. Vi skrek som två småtjejer där bak och kollade på hastighetsmätaren 120 km/h .. kollade på vägen, och helt plötsligt såg man hur den gick upp lite och sen bara försvann.. Here we goo!!.. haha, jättefarligt men vi överlev som tur var.. Vi var typ en halvmeter över marken tror jag, och jag och Beau flög upp och slog nästan huvet i taket på bilen typ..
Vi åkte inte med samma bil hem från festen kan jag lova... Crazy americans!

Kommentarer
Postat av: Malin

Livsfarligt ju :P Glad att det gick bra iaf, haha!

2010-03-18 @ 12:54:05
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: birger

hahaha, helt rätt !! :D

2010-03-19 @ 19:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0