Haha , vilken tabbe!

Okay, idag.. Jag var pa friidrotts traningen efter skolan och vi skulle precis ga ner till loparbanan efter en samling uppe vid gymet. Jag har inte vart pa sa manga traningar an, eftersom jag har vart sjuk + att jag inte riktigt har bestamt mig om jag vill bara gymma, eller om jag ska prova lite lopning.. I alla fall, pa vag ner till loparbanan sa pratade jag med Ryan.. o aa, jag kan bara kopiera komversationen.. var sa goda! 

(R) Hey Victor..
(V) Whats up
(R) Alif told me you were out.. (Alif = tranaren)
(V) Ooh reaally..?
(R) Yaa, he told me your out, he doesnt want you on the team.. *haha*
(V) Well you know what?
(R) What?
(V) I don't give a shit.. he can kiss my ass! *haha*

(Alif) .. Victor, come here!

(Everyone) * hahaha *
(V) Oh .. shit!

Jag var nastan heelt saker pa att han var fortfarande uppe vid gymmet, men tydligen sa gick han 2 meter bakom mig.. Sa snacka om att den taimingen var liite off.. liite pinsamt, men ratt kul! haha


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, kaxpelle ;)

2010-03-04 @ 17:09:44
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: birgeer

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA xD

hur många extra varv fick du springa ? :D hahahahaha

2010-03-05 @ 14:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0