Wanna squable?

Heeej gott folk! Det var ett tag sen!!

Tror att huvudanledningen till det är för att tidigare har i princip varenda inlägg haft något kul innehåll, men på sistone har det verkligen inte hänt ett SMACK , typ , så jag har lixom inte haft något kul att skriva om och då bara inte skrivit alls.. En ganska dålig vana, jag vet. För ni har ju lixom ingen aning om vad som händer, även om det inte händer något... hm.. Så aa, jag har bestämt att jag ska bli bättre på att bara lägga in något litet inlägg när jag sitter vid datorn, även om det t.ex. bara handlar om hur äckligt personen bakom mig på bussen luktade idag (jesus)..

Meen men , något ska man väl kunna skrapa fram från tiden jag har vart frånvarande från bloggen.. Lets see..

Asså veckorna ser väldigt likadana ut just nu.. Skolan är rätt så seg.. De nya klasserna är sådär. Har haft lite halvtaskiga provresultat , men bajs på det.. Det spelar ingen roll ändå direkt, eftersom jag ändå måste gå ett år till i skolan därhemma.. Efter skolan är det oftast gymmet som gäller. Beau har börjat gymma med oss (Chad och Dan) nu med, så det är kul. Lite mer competition när man har någon som är lite jämnare i vikter än vad de andra två är!

Lite dåligt med festandet på sistone.. Har inte vart så mycket på G. Vet inte om det kommer komma igång när våren börjar komma fram, får hoppas på det! Börjar bli en riktig klippa på beerpong asså! haha.. Det är något vi måste börja med där hemma ;)


Där får ni en av de få nya bilderna jag har.. En liten basket-pose, så varsågoda!

Men nu är jag trött i fingrarna och lite trött i ögat, så jag ska lägga mig och sova.. Men vi hörs snart igen ! :)

puss o kraam o sånt..

Kommentarer
Postat av: Backman

Hey biffen ! ;)



Känns som att du måste utmana mig och Olle när du kommer hem. Vi vann ju "beerpong" turneringen på våran årliga "snöfyllaferre", slog ju bl.a självaste Gustav Skogens.



Ha det bra nu och var rädd om dig !



Cheers !!

2010-02-03 @ 11:44:21
Postat av: Malin

Vart är den lilla victor?;)

2010-02-03 @ 16:06:55
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: birgeer

du har ju inte växt något iaf, nej nej ;)

2010-02-04 @ 01:07:27
Postat av: VictorK

Oj då , där ser man! Men absolut att jag antar den utmaningen! ;D



haha, lillvirre finns nog någonstans under alla kläderna förstår ni ;)

2010-02-04 @ 01:25:52
URL: http://uskarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0