Sup bro, how you livin?

Tjenaa , sitter här i mitt rum för första gången på typ en vecka.. Har bott nere hos Andy & Beau hela veckan typ.. ska bli skönt att få sova i min egna säng för en gång skull inatt! Dock så blir det bara inatt.. för imorgon torsdag så är Jack och Connie ute på deras tidningsrunda, så då åker jag alltid hem till Chad efter gymmet och sover där. Seen kommer helgen och då är jag ju oftast nere i stan igen. Den här helgen ska vi faktiskt på en liten tripp dock. Andys tjej Ali spelar en volleyball turnering i San Jose lördag och söndag, så vi ska ta en liten road-trip ner dit och kolla in det, förhoppningsvis titta förbi San Fransisco på hemvägen också, skulle ju vara lite roligt, typ..

I lördags var jag och Beau nere vid skolan och hurtade oss.. Det är snart dags för friidrott säsongen här, så han vill börja komma i lite form så vi åkte ner till löparbanan på skolan. Sprang sprints i typ en och en halv timme, sen ville Beau springa ett 400m lopp. Jag var redan halvdöd, men eftersom jag aldrig riktigt har provat det och tagit tid så tänkte jag att jag kunde väl give it a shot.. Första 200m känndes helt okej, sen sprang jag in i en jävla vägg! Saaatan vad benen blev tunga! 300m, sista raksträckan, nu var det bara att ge allt.. HA! Det var inte mycket kvar.. Jag tror jag aldrig någonsin (sedan jag var typ 8) har sprungit så långsamt fast ändå sprungit mitt snabbaste.. Heelt sjukt.. Jag hörde Beau som stog vid mållinjen och tog tiden, garva åt mig för att det gick så långsamt.. Helt förskräcklig, men ändå en riktigt rolig upplevelse! Tiden var 1.00 , så inte helt värdelöst ändå, även om det känndes så!

Lite news med skolan.. Jag droppade ur min biologiklass idag.. Har funderat på det ett tag, men det var igår som jag bestämde mig.. Kom hem vid klockan 7 efter gymmet, sen satt jag med läxor till typ kl 11-12.. och då kännde jag lite som så att, fan vad det här är onödigt! Jag menar, det här året räknas ju inte ens för mig eftersom jag går EL där hemma, så det här året är i princip bara för the experience och för att ha kul, jag vet inte hur det är med er, men jag kan nog rabbla upp ett x-antal saker som är roligare än att göra läxor hela dagen.. Usch.. Så jag pratade med läraren idag och sa i princip vad jag just skrev, sen gick jag till counsling office och de skrev ut en lapp till mig, så jag bytte från Biologi till TA, vilket är typ som hjälp åt läraren. Så jag kommer vara kvar i samma klass, men istället för att göra läxor och prov och lyssna på lektionerna, så får jag rätta de andras prov och typ sova när jag inte har något annat att göra. Huuuuur bra låter inte det?? haha..

Jag kollade igenom min garderob för en stund sen.. Har ju köpt en hel del nya kläder, så jag kom på att jag har ju faktiskt en massa gamla kläder som jag tog med mig hemifrån. Så jag la upp alla t-shirtar jag hade och provade alla.. 9 av typ 11 t-shirtar hemifrån kan jag inte ha längre.. De sitter liiiite för tight, inte så snyggt riktigt. haha..

Till sist kan jag meddela att jag för en sisodär 3 minuter sedan så höll jag på att ramla ur stolen.. Jag satt här och skrev och såg något svart i ögonvrån, krypa över golvet.. Jag kollade upp, och det var en såndär stoor äcklig spindel som sprang tvärs över rummet. Jag hoppade upp och försökte hitta något att fånga den med, hittade ett litet papper, men sen när jag skulle ta spindeln så var den redan borta.. Ah, shit samma , tänkte jag.. satte mig och började skriva här igen.. Sen efter typ 1 minut så kände jag att något började kittla på min bara fot. Jag kollade ner, och där satt den jäveln! Jag sparkade till och han flög av och landade på andra sidan rummet, jag flög efter och slog ihjäl han med min vattenflaska (som jag inte har en aning om varför jag inte använde första gången jag såg spindelsvinet) ..

Nu ska jag fortsätta med min jättesvåra matteläxa, innan jag ska gå och lägga mig. Har klarat en uppgift av typ 15 änsålänge.. This shit doesnt make any sence.. Om jag inte klarar nästa så lägger jag ner. Får kopiera någon annan lite snabbt på rasten imorgon.

Men jaao, Im out, see ya'll laater!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0