Live by knar, die by knar..

Jaa då var man hemma igen då efter ungefär en vecka nere i byn.. Helgen spenderades som sakt i San Jose med en massa volleyboll tittande, vilket var rätt så kul faktiskt..
Vi åkte på lördagen, jag och Beau körde sten sax påse om vem som skulle få shotgun på vägen dit. Jag vann.. Vi hade fått en karta från Ali (Andys tjej) som visade vägen hem till Alis morfar som bodde typ en halvtimme från vart turneringen höll till. Det var rätt så stort faktiskt.. Alla lagen bodde på hotellet där turneringen var, och de hade satt upp typ 35-40 banor i en lokal, så aa.. rätt stort!
Eftersom vi bodde lite längre ifrån än vad alla andra gjorde så var vi tvunga att gå upp typ mitt i natten (05.30) för att hinna dit i tid. Ali och hennes mamma hade hur bråttom som helst varje morron, så jag hann knappt ta mitt morgonpiss.. och sen när vi kom dit så var vi ändå de första inne i lokalen.. strålande timing!
Så Beau började smsa med någon av tjejerna i laget och fick tag på deras rums nummer, så vi stack upp dit och tog igen oss lite.. Tog en powernap och kollade på tv.. Missade första matchen och alla undrade vart vi var, men aa.. det var helt klart värt!

På hemvägen så var det min tur att sitta i baksätet i mustangen.. Vilken skit, tänkte jag först, tills jag fick den strålande ideen att jag kunde ju faktikst ligga ner och sova där bak! Riktigt nice, sov hela vägen.. När vi kom fram fick jag veta att vi var nära att bli pulled over av polisen.. de hade blinkat på oss, Andy hade saktat ner och var precis påväg att stanna vid vägkanten , men då fick troligtvis polisen något annat kall, så han satte på sirenen, gasade på och körde om oss istället.. Det var rätt så skönt, för Beau hade inte på sig sitt bälte, Andy som körde har haft sitt körkort i ett år om typ 2 veckor och får först då skjutsa andra (någon störd lag som de har här) och jag låg däckad raklång i baksätet med 4 kuddar och en football i handen. Så det var rätt sköt att han inte stoppade oss..

Något annat som har hänt?.. Jo jag var och klippte mig i fredags! Lite läskigt måste jag säga, för såhär kort som det är nu har jag inte haft på hur länge som helst.. Det var Alis syster som klippte mig. Hon frågade hur jag ville ha det, jag sa så som jag brukar säga och hon bara: noo, that sounds wierd.. Ahaaa, vafan då.. Is it okay if i buzz the sides and the back?.. eeeeeh, veene asså.. vill nog inte ha det såå kort.. Well ill start with the 5 and if thats to long i can make it shorter.. Vafan, 5an är ju skitkort! men innan jag hann säga nått så var hon redan igång.. Så aa nu är mitt hår kort. Känns jätteannorlunda, men väldigt skönt faktiskt! .. Efter det drog jag till gymmet, och sen skulle jag hem till Andys och ta en dusch och åka och kolla på basketmatchen, men matchen började tydligen tidigare av någon anledning, så jag blev avdroppad där, ingen var hemma och huset var låst.. awesome! Jag tog fram min mobil och ringde Chad, svarade inte.. Hade nästan inga pengar kvar på mobilen, troligtvis tillräckligt för ett samtal till, så jag chansade och han svarade andra gången.. Kom tillbaka och körde mig till skolan. Fick typ 300 kommentarer om håret, rätt kul.

Där får ni en bild på våran "Snake Pit" som det kallas, där alla eleverna står och hejjar under matcherna.. Har ett par härliga videos på dom med, men det får komma upp en annan dag, för det tar typ 7 timmar att ladda upp ett klipp på youtube och jag är för trött för det just nu. Jag kan ladda upp en bild på min nya frilla dock, så ni får se hur kort det är! Det tar inte lika lång tid, så jag bjuder på det.

Min översköna träningströja som jag fick av Andys mamma som Valentines present är på också.. Jag tål ju egentligen inte rött, men ah.. det får funka! :P

Lite sent men Happy Valentines Day alla! Hoppas alla som förtjänar fick en ros eller en chokladbit eller något.
O Tanja, du är världens bästaste <3 Jag älskar dig sååå mycket! .. Inte långt kvar nu älskling!!! <3

Kommentarer
Postat av: Tatsiana

Haha asså du! Klipp inte håret till du kommer hem, jag bokar en frisörtid samma dag som du kommer för du ska ha snygg svensk frisyr på mina balbilder hahhaha. Och jag tänkte faktiskt på tröjan, att den var röd..wow du övervann din vad man nu ska kalla det för haha xD rödatröjorfobi..?

älskar dig <3

2010-02-17 @ 18:51:25
URL: http://tatsiananestserava.blogg.se/
Postat av: marcus

skaplig biff då !! :)

2010-03-01 @ 19:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0