My american battle scar!!..

Okay, nagra av er har nog kanske sett pa facebook att jag har fatt ett litet sar i pannan.. sa aaa, det har jag.. Det var efter att grannskolan 'El Dorado' hade haft sin 'Prom" ni vet den stora skoldansen i slutet pa aret sa akte vi till en utefest typ i mitten av ingenstans.. De hade en brasa och det var en massa folk dar. Riktigt trevligt faktiskt.. Det blev ganska sent innan det var over, sa vi stannade dar, och sov i bilen och tankte aka hem morgonen efter. Om jag ska va arlig sa sov jag inte en enda minut, vi satt i bilen och garvade och pratade en massa skit. Men sen pa morgonen nar vi skulle hem , sa var jag jag ute ur bilen och sa hejda till en massa folk, men nar jag kom tillbaka till bilen sa hade de last ut mig! Sa det blev att vi korde den dar leken ni vet.. lasa, lasa upp, lasa, rycker i handtaget, laser upp, rycker igen, men de hann lasa.. ni vet.. sa det blev att vi holl pa dar ett tag, och jag blev mer o mer frustrerad och ryckte hardare och hardare, sen vart jag sa trott pa det och tankte inte riktigt pa vad jag gjorde, men jag ryckte till sadar riktigt ordentligt hart, och precis da laste dom upp, sa dorren small upp rakt i huvet pa mig sjalv!! hahaha.. how about that huh?? .. Sa antligen fick jag komma in i bilen, och forst nar jag satte mig sa kannde jag att det rann nagot ner vid nasan, kande vad det var och min hand var full med blod.. Aaah, shit.. anyone's got any paper towelssss?? .. Satt och tryckte papper mot det hela vagen hem, det slutade faktiskt bloda ganska sa fort.. Men aa, sa vi kom till Andy och jag fragade hans mamma om hon kunde kora mig till sjukhuset for jag behover nog nagra stygn i pannan :P .. sa hon korde mig till akuten, och dar fick jag sitta och vanta i typ 2,5 timmar innan jag fick hjalp och sy igen skallen. Saret var exakt en Inch langt, vilket ar 2,5 cm.. Sa 9 stygn blev det!
Ratt sa snyggt va?


haha.. Fast egentligen sa var den riktiga historien att jag blev attakerad av en haj nar jag var ute och simmade i en sjo.. Han skulle bita mig, men jag fangade gapet fast fick en tand vid ogat.. sen brattade jag her hajen och strop honom.. sa jag vann..

// VictorKarlsson signed out

Kommentarer
Postat av: Malin

ameeeeen Victor!:P Var detta så nödvändigt? haha. Men jaja, tjejer brukar ju tycka att det är snyggt mer ärr :P

2010-04-27 @ 13:11:45
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: birgeer

HAHAHAHA bara du som lyckas ! :D

2010-04-27 @ 23:05:53
Postat av: Marcus

hahah faan så snyggt ! :)

2010-04-28 @ 10:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0