Los Angeles..!

Jaaa , på torsdagen runt klockan 1 så lämnade jag och Andy skolan för att plocka upp Ali vid hennes skola, åka hem till henne och ladda in väskor i deras bil och sen sitta där i ungefär 8 timmar tills vi var framme i LA!
Det hela var lite som då när vi följde med till San Hose, för att hon skulle spela volleyboll.. bara att hon skulle spela i LA den här gången , så vi tänkte.. viisst, gratis resa och gratis hotell då kan man lika gärna hänga med!
Hotellet var väl inte det bästa ifs.. eller ja, själva hotellet var okej, de hade ju pool och hot tub där vi spenderade några timmar och allt var fint och så .. men vårat rum var rätt så överfyllt! haha.. I en dubbelsäng sov Alis mamma, Alis syster och hennes systers kompis. I en bäddsoffa sov Andy och Ali.. vart sov jag då? Jo, jag tog kuddarna från soffan och låg på golvet, haha.. fantastiskt!

Hennes turnering var slut på söndagen.. och tyvärr var de där typ bara för v-bollen, så vi hann inte göra så värst mycket. Vi kollade på lite matcher såklart.. Vi var på ett jättestort "mall" med hur många affärer som helst, hängde vid hotellets pool men huvudattraktionen var ju så klart vad som fanns på andra sidan gatan i princip.. Disney Land!

Jag och Andy sket i v-boll matcherna den här dagen och gick till DisneyLand så fort det öppnade. Åkte alla värda attraktioner så länge de inte hade allt för lång kö, sen runt kl 12 så var det packat och vi fick börja stå i långa köer.. Var där i nästan 10 timmar, sen gick vi tillbaka till hotellet, tog ett litet dopp, sen var alla v-boll tjejerna färdigspelade så vi gick tillbaka med dom igen efter det.
Hade hoppats på att vi kunde stanna lite längre och se lite mer av LA.. men jag antar att jag får ta det när jag kommer tillbaka nästa gång! :) Värd resa ändå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0