Lettermans Jacket..!

Sååå då har man fixat ännu en av alla grejerna på "att göra i America"-listan..
Den klassiska Highschool jackan / the lettermans jacket!

Valde mellan 3 olika färger på jackan som finns för Union Mine, jag valde den blå/vita.. Sen får man välja mellan typ 200 olika designer för ryggen och jag valde en lite smårolig design på en UM spelare och en av rivalerna från Ponderosa. På armarna står mitt footballs nummer och året jag tar "graduation" här.. och så klart skolans bokstäver och namn på bröstet.

Nr. 6 valde jag bara för att Beau har det, och jag ville bara jävlas lite med han! haha .. Men aa, det hela vart rätt så bra i alla fall tycker jag! Eller vad säger ni??

Kommentarer
Postat av: birgeer

har du utfört något mer på listan eller ? ;D

2010-04-13 @ 21:15:24
Postat av: Malin

AS-SNYGG! :D Den där ska jag minsann prova ;)

2010-04-13 @ 22:03:50
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: Tatsiana

Jag tror att birger undrar ifall du har tagit en cheerleader på brösten eller rökt på ;)



Och som du redan vet så kommer du inte få ha jackan så ofta...ehm..du kommer kanske få låna den av mig...



<3

2010-04-15 @ 22:34:56
URL: http://tatsiananestserava.blogg.se/
Postat av: Ralle

Riktigt snygg! ;)

2010-04-16 @ 09:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0